20 maart 2007

Doet u mij de Maserati maar...

Artikeltje in Sprout over ondernemers en hun droomauto's. Het allermooiste nieuws aan dit firmament is natuurlijk de Maserati GranTurismo. Wat een vormgeving! Wat een stijl! Mijn linkerpoot eraf om ooit zo'n beauty te mogen bezitten (dat wordt dan wel een automaat vrees ik). Allemaal dromerij natuurlijk, want ik zou het vast niet doen, al kon ik mij drie van die schoonheden veroorloven. Dromen is leuker dan bezitten, je kunt er niet mee aankomen bij je klanten, rijdt ondanks zijn stroomlijn waarschijnlijk gewoon 1 op 5, heeft een verwoestend effect op de genegenheid uit je vriendenkring, daalt sneller in waarde dan... euhh. Maar toch, wat is ze mooi! Het is niet eens een auto, het is pure emotie. Toch maar kopen dan zodra het enigszins kan?

1 opmerking:

Jeroen zei

Ik blijf je vriend als je die auto af en toe uitleent.